Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

Tylko Mua


Oto notka tylko o mnie!Czyli o naturze narcyza xD.Ok przejdźmy do rzeczy,dzisiaj rano miałam natchnienie i wymyśliłam coś cudownego nie można tego nazwać wierszem ,ale jest romantyczne ^^

Mojej miłości opisać nie można słowami,
bo nigdy nie powstaną takie które by się nadawały.
Nigdy nie powstanie kolor ,który pasował do
barwy Twoich oczu.Nigdy nie zakwitnie róża ,
która będzie dość czerwona i rozłożysta żeby
Ci ją podarować.Nigdy nie rozkwitnie nasza miłość,
bo Ty...Nieistniejesz,jesteś zbyt piękna.

No i jak?Wiem poetka ze mnie to jak tancerz ze słonia ale czy podobało wam się?Piszcie w notkach ^^
A teraz moje przeżycia...Moi rodzice chyba się rozwodzą wczoraj powiedziałam tacie co myśle o rozwodzie.Zmartwił się po czym odesłał mnie do pokoju.Mam nadzieje że się pogodzą.
Cześć
Babcia_Stefcia

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Tylko tyle?Daj więcej!:

Prześlij komentarz